Õpileping

Õpikeskkondade ja võrgustatud õppe kursuse esimese koduse tööna jagan oma visuaali, kuidas ma õppeaine edukalt läbiks.

Teemad, mida sooviksin õppida, oleksid seotud minu tööga- milliste vahenditega saaksin olla kasulikum õpetajana lasteaias, kolleegidele ning ka lastevanematele. Soovin tutvuda erinevate õpikeskkondadega ja võrgustikega, et rakendada neid oma lasteaias.

Üheks olulisemaks eesmärgiks on iseenda arendamine ning seejärel analüüsimine. Eesmärkideks on veel tutvuda erinevate õpikeskkondadega ning uute töövahendite leidmine, mida igapäeva töös saan kasutada. Sooviksin teadmisi ka koheselt oma töös praktiseerida.

Oma strateegias, kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada, toon välja kõige olulisemana osavõttu loengutes ning seda võimalusel 100% kontakttundides. Vajadusel vaatan üle salvestatud loengu ning kodutööd saavad olema esitatud õigeaegselt. Loen kursakaaslaste postitusi ning erialast kirjandust.

Vahenditeks saavad olema erinevad õpikeskkonnad, teemakohane kirjandus. Olen loengutes aktiivne kuulaja ning hoian silma peal kursakaaslaste blogidel, kust on võimalus saada lisaks häid mõtteid.

Olen oma eesmärgid saavutanud, kui olen kursuse lõpuks tööl mõne õpikeskkonna kasutusele võtnud ning andnud teadmisi edasi ka kolleegidele. Kõik kodused ülesanded on esitatud ning kursus edukalt läbitud.

Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema?
Reflektsioon saab olema kirjutatud antud kursuse lõpus.

2 responses to “Õpileping”

Leave a comment


Design a site like this with WordPress.com
Get started